piątek, 8 lutego 2013

Podsumowując.

Nasze ferie dobiegają końca, szybko nam zleciały niestety i przydałoby się więcej ale trzeba wrócić do normalności.Ferie staraliśmy się spędzić aktywnie, dużo spacerowaliśmy, ćwiczyliśmy skoki, sztuczki i nadrabialiśmy stracony czas.Pogoda w pierwszym tygodniu nam nie dopisała i moja choroba, więc nauczyliśmy się wrzucać piłeczki do koszyka :D Poszło szybko, pies po paru minutach ogarnął wszystko i z dnia na dzień robi to coraz lepiej.W drugi tydzień mieliśmy bardzo fajną pogodę na spacerowanie, zero wiatru, lekki chłód i słoneczko - idealnie! Więc korzystaliśmy sobie ile mogliśmy co można zobaczyć na zdjęciach, a trochę ich się nazbierało :) 





















25 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia <3 Jakim aparatem je robiłaś??

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcie są cudowne ; p


    jakie są piękne kolorystyki ;3


    pozdrawiam Sayavo

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Gutek :)

    Nie wiem czy mnie pamiętasz, mam yorka Maklera. Miałąm konto na zapytaj i mam bloga o psie lecz już go nie prowadzę.
    Jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam na mojego bloga śniadaniowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ferie strasznie szybko minęły :(
    A ja swoją Kropkę w ferie nauczyłam tej samej sztuczki :D Wrzuca miśki do pudełka :)
    Widać , że spacerki udane i psiaki zadowolone :) Strasznie wysoko skaczą O.o
    Nie da rady próbować nic w celu Dogfrisbee ? Czytam Twojego bloga już od dawna i właśnie wiem , że kiedyś z Guciem coś próbowałaś . Byłby świetny !

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się ferie właśnie zaczęły ;)
    Dobrze że Wam pogoda dopisała i że spędziliście ten wolny czas aktywnie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z taką aurą to da się wszystko potrenować!
    U nas był jeden dzień bez śniegu, reszta to wspaniałe,śnieżne dni.. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że nauczyliście się wrzucać piłeczke do kosza. :))
    Świetne zdjęcia, śliczny Guciu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://4.bp.blogspot.com/-ect0DyKoNhI/URUvaIoanQI/AAAAAAAACDw/RD0AIPUmiBY/s640/Obraz+470.jpg jakoś tak urzekło mnie to zdjęcie : D
    cudowne jest :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. To ferie mieliście udane, nam się dopiero zaczynają.
    Skoczne te psiaki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. http://4.bp.blogspot.com/-ect0DyKoNhI/URUvaIoanQI/AAAAAAAACDw/RD0AIPUmiBY/s640/Obraz+470.jpg genialne! <3

    Lofffki od Hesiałki dla Gucia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Będziemy cierpieć razem :D
    Zdjęcia jak zwykle świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Stanowczo za szybko te ferie minęły :( zdjęcia boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi już dawno fernie minęły niestety :)
    Zdjęcia są cudne!!! Jakim aparatem robiłaś? Kto cie fotografował?

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Uwielbiam latające psiaki ;)
    COOL STORY BRO!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne zdjęcia! Nr. 4 moje ulubione :D
    Ja ferie mam dopiero za tydzień więc wolne jeszcze przede mną xD

    OdpowiedzUsuń
  16. A mój się nie chce tej piekielnej sztuczki nauczyć, położy wszędzie gdzie pokażę, ale nie do koszyka xd
    Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia, jakiego aparatu używasz? :)
    O ile mogę spytać bo przymierzam się do kupienia, jeśli nie sprawiłoby to problemu to bardzo bym się ucieszyła gdybyś odpisała na moim blogu http://czasingthedream.blogspot.com/

    Tak na marginesie to może mnie jeszcze kojarzysz z zapytaj? Mam yorka Maklera jeśli coś Ci to podpowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  18. To wspaniale bo właśnie miedzy innymi ten kompakt biorę pod uwagę :)
    Zdjęcia na blogu są właśnie nim robione? Przerabiasz je czy one są takie śliczne bez retuszu? *.* Jeśli ten aparat robi takie cudne foty to coraz bardziej mi się podoba :D

    Mogłabym zadać ci jeszcze kilka pytań na jego temat? Napiszę ale jeśli nie chcesz nie odpowiadaj:
    1. Jesteś z niego zadowolona? Ile czasu już go masz? Zdarza się, że czasem szwankuje czy działa bez zarzutów?
    2. Wiem, że zasilany jest czterema bateriami. Ile trzymają? Wolałabym żeby można było porobić trochę zdjęć a nie co chwila ładować baterie :P (mój dawny Olympus był strasznym pożeraczem energii) Ładujesz je czy kupujesz nowe za każdym razem?
    3. Można się pobawić jakimiś funkcjami? Samemu dostosowywać, ustawiać robienie zdjęć do swoich potrzeb?

    Byłabym niezwykle wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyłka, jest na akumulator nie baterie :)

      Usuń
    2. Nie ma problemu odpowiem na wszystkie pytania ;)
      Tak wszystkie zdjęcia na blogu są nim robione.Tak, zdjęcia przechodzą przez Photoshopa.;)
      1.Tak jestem z niego zadowolona.Mam go 1,5 roku.Działa bez zarzutów.
      2.Akumulator nawet długo trzyma.
      3.Ma dużo funkcji.Między innymi makro, portret zwierzaka, krajobraz, portret, śnieg, sport itp.Można też pobawić się na manualnym.Nagrywanie filmów w Full HD.Funkcji to jemu nie brakuje :D

      Jednak dodam że kiedy ja go kupowałam to kosztował tyle samo co lustrzanka Canon 1100D i przyznam się że kupiłam go pod impulsem.Żałuję że się nie powstrzymałam i nie kupiłam tej lustrzanki.Wiadomo hybryda a lustrzanka to różnica.Ale jestem z niego zadowolona ;)

      Usuń
  19. Hi, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was
    just wondering if you get a lot of spam responses? If so how do you prevent it,
    any plugin or anything you can recommend? I get so much lately it's driving me mad so any support is very much appreciated.

    Feel free to surf to my page Private

    OdpowiedzUsuń