niedziela, 4 marca 2012

Odżywamy.

Tytuł mówi sam za siebie.Wraz z Gustawem czujemy wiosnę i Odżywamy ! Wreszcie mamy te nasze upragnione ciepło i dużo słoneczka.W końcu mogliśmy wyjść na długi spacerek , poćwiczyć agility i sztuczki na świeżym powietrzu.Co prawda Gustaw rozleniwił się troszku po zimie , więc trzeba wrócić do codziennych treningów by rozruszać białasa.Ale nie ukrywajmy pańcia nie lepsza ;) W weekend planowałam wycieczkę rowerową z Gustawem , ale plany ułożyły się inaczej i za to wczoraj byliśmy u groomera , tak nareszcie po 4 miesiącach pies odwiedził fryzjera ;] Więc gdy już wiedziałam że mój "nieogarnięty" pies będzie w końcu psem ogarniętym , wyruszyliśmy do lasu by białas wyładował swoją całą energię.Po wyładowaniu energii , wymoczeniu się w stawie i krótkim treningu pojechaliśmy do groomera.Gustaw wygląda ślicznie , bardzo mi się podoba , jednak zdjęć po trymowaniu nie będzie bo jakoś nie miałam czasu by to ogarnąć.No i teraz wam się pochwalę , a co :D Co 6 Westik w Polsce ma wszystkie zęby ( oczywiście mówię o tych rodowodowych ) , a tu proszę mój Guciu pies bez papierów i wszystkie ząbki ma , ach mój pies mógł by być wystawiany w Niemczech :D A wracając jeszcze do agility , to na wiosnę czyli jak by nie patrzeć to już mieliśmy zapisać się do klubu , ech chyba nic z tego nie będzie bo kłopot z dojazdami jest ;/ Ale na pocieszenie będziemy mieć ciut lepsze przeszkody i na pewno łatwiej będzie nam się na nich pracowało :) No i musimy zmienić w końcu karmę na adult , bo Guciu już niedługo skończy 18 miesięcy.Tylko kurczę szkoda że Gustaw uczulony na kurczaka jest no ;/ Bo z Hillsa jest fajna karma , dla psów z dużym zapotrzebowaniem energetycznym i myśliwskim dla aktywnych psiaków , no ale kurczę czemu jest o smaku kurczaka!? A no i Gustaw ślicznie pachnie , ach cudnie ♥ 
Jeszcze nieogarnięty Gustaw ;)
 Bo grunt to być poważnym psem :)
Pozdrawiamy wszystkich blogerowiczów , a szczególnie Patrycję i Amoorka , Madzię i Bejkę oraz Alicje i Hesie :D

17 komentarzy:

  1. czekamy na zdjęcia:)
    to mieliscie fajną wycieczkę;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki! I fajna notatka! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    nie wiem co powiedzieć...
    na notkach powinny być najpierw zdjęcia a potem napis, bo przeczytam a potem się zapatrzę na zdjęcia i wszytstko zapominam... :D
    Generalnie... fajnie, że odżywacie i szkoda za to agi... :(

    Pozdrawiamy - drużyna M&N, czyli Max & Neska

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotki- Guciu jest po prostu cudownysuperhipermega śliczny <3
    Pozdrawiam i zapraszam do świeżo reaktywowanego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;) Jesteś urodzoną fotografką ;) potrafisz zrobić zdjęcia w najlepszym momencie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe zdjęcia! i my także jak wy odżywamy po zimie :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No prze piękne ;P
    Tak trochę mnie wkurza jak jest na opakowaniu karmy " o smaku kurczaka,,.
    O jakim smaku ??!! jak to może być o smaku. Albo jest z kurczakiem albo jest nafaszerowana chemikaliami że była tylko o smaku -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. My też długo czekaliśmy na słoneczko i co?- niby jest ciepło, bo na plusie, ale wiatr czasami taki zimny fuuuu ;/ Śliczne zdj. :]Zmiana karmy?- mam nadzieję,że na lepszą :P Dodaj potem zdj. po wizycie u groomera, jestem ciekawa jak mały wygląda :)Robisz zdj. lustrzanką? Są śliczne i mają superową jakość, raczej nie są robione zwykłą cyfrówką :D Śliczny macie nagłówek! :] Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra dobra, Ty mi powiedz skąd jest ta obroża (jakiej firmy)? bo długo nie wytrzymam ]:->

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam z jakiej firmy jest obroża.Kupiłam ją bardzo dawno.Po prostu weszłam do zoologicznego zobaczyłam i kupiłam ;)

      Usuń
  10. Wreszcie można będzie się powygłupiać dłużej na słoneczku, ale ja z rozpaczą czekam na lato bo przecież wtedy można się najdłużej wyszaleć :)
    Pozdrawiam Natalia i Lana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha zdjęcie z grunt to być poważnym psem mnie wprost rozwaliło XD
    Siedzę i kwiczę ;p
    Ooo mój tez ma wszystkie zęby jupi ja jej ! :D
    No wreszcie się zrobiło ciepło, ah :D
    A Gustaw zarośnięty nie ma co ^^
    Czekam na zdjęciach po groomerze ! :D
    Dziękujemy za pozdrowienia i też gorąco pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Huhu, jaki białas zarośnięty :D na uszach to wręcz odlatuje...są ogromne! :D
    A co do odżywania...my jeszcze nie odżyłyśmy :) ale dziś jak weszłam na stronę www z pogodą i zobaczyłam, że bedzie 17 stopni to mnie lekko cofnęło. :o w sumie fajnie ale uczyć się nie będzie chciało...
    dzięki, również pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha na to gratulujemy wszystkich zębów ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć :)
    Odpowiadam na pytanie - Lucy ma 3 lata i 5 miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń