piątek, 12 sierpnia 2011

Deszczowo:(


Witam.
Nie ma pogody i nie ma agility:(
Jestem wściekła że nie możemy ćwiczyć bo cały czas leje,mam już dosyć tej pogody,co to za wakacje?
Mieliśmy wybrać się nad jezioro,ale musimy poczekać na trochę słońca i wyższej temperatury.
W takie dni nie lubię spędzać czasu na dworze,aleee Guciu uwielbia!:)
Dla nas niestraszny deszcz i kałuże:)
Gutek musi wejść po prostu w każdą kałużę,pobiegać w niej i położyć się!
eh...co tu pisać,macie kilka fotek.
 
 
 
 
 
 
 Tak to się wszystko kończy:)
 Pozdrawiamy;D

11 komentarzy:

  1. Świetny post, u Nas dopiero dziś się trochę polepszyło :)
    Pozdrowienia dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Guciu fajnie wygląda jak jest mokry ;)
    U mnie dziś zrobiła się dość ładna pogoda ( 25 C , zachmurzone , duszno ;( )

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog :) Świetne fotki! Ja dostanę westika we wrześniu ;)

    Zapraszam też do mnie:
    http://ja-i-moje-zwierzaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, xD imprezka dla Pusi??
    to chyba by cala wieś przyszła;P
    bo tu każdy zna Pusię;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post i zdjęcia.
    U nas jest świetna pogoda, ale deszcz też jest fajny. Moje szczurzysko uwielbia błotko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas to wygląda tak samo : DD
    No może z dodatkiem błotka ^^
    Ale mi taka pogoda pasuję bo nie lubię łazić te 17 km w pracy na słońcu więc chłodek jest mega : )
    A my na razie nie mamy jak trenować agilitów . .
    Brak czasu i dobrego podłoża ( błotko ) o.O

    OdpowiedzUsuń
  7. A u nas na szczęście jest ładna pogoda i możemy ćwiczyć agility.Właśnie wczoraj zrobiłyśmy nową stacjonatę.Hesi świetnie idzie.
    PS.Fajne zdjęcia.Biedny i przemoknięty Guciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. U jej , jaki brudasek ; D
    Słodziak . U mnie wczoraj była mieszanka wybuchowa .Najpierw 30 stopni , a pod sam wieczór leje

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas pogoda ładna;DD nie za gorąco ani nie za zimno ;] aaa.. śliczna tęcza^^ pozdrawiam ;)

    Post git;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki szaleniec!:) U nas też tak pogoda taka w kratkę. Raz ciepło raz zimno, naszczęscie deszcz nie pada:)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za komentarze
    Super blog!
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń